Soft söndag

Jag och Leo var uppe med tuppen, gjorde oss iordning och åka till Naturhistoriska Riksmuseet. Där gick vi omkring i två timmar och tittade på dinosaurieskellett och diverse uppstoppade djur. Det märktes att Leo tyckte det var kul! Jag försökte berätta så mycket som möjligt om de olika utställningsföremålen men ibland hade han inte tid att lyssna.

Sen åkte vi till stan där vi mötte upp en sliten Patrik som kom hem 4:30 i morse.... Vi gick, eller rättare sagt; försökte gå runt i olika butiker men det gick inte för Leo var inte på sitt alldeles soligaste humör. Hann i alla fall köpa en tröja till 50% på Benetton.

Nu är vi hemma. Jag har läst ett tag. Ska snart börja med kvällens middag som blir lasagne och god sallad.

Imorgon är det åter arbetsdag och tre veckor kvar till semester!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Naturhistoriska låter kul, jag måste åka dit snart. Nu har jag också tre veckor kvar till semestern. :)

2009-07-26 @ 17:38:02
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Anonym

Leo kanske inte gillar att släpas runt i affärer ...

2009-07-26 @ 17:56:51
Postat av: Anna

Jo, leksaksaffärer.

2009-07-26 @ 21:32:20
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: C

Hej!

Såg att ni har bott på Hotell Kusten i Göteborg. Vi ska bo en natt där nu i helgen och av ren nyfikenhet började jag kika runt vad andra har tyckt om det. Läste ganska dåliga grejor. Vad tyckte ni?

Svara gärna här i din blogg bland kommentarerna :)



Ha det gott!

2009-07-30 @ 11:51:49
Postat av: Anna

C: Vi bodde på Kusten i tre nätter och har absolut inget att klaga på. Bra frukostbuffé, sköna sängar och fräscht badrum. Min sambo har bott där flera gånger och har alltid varit nöjd. Hoppas ni också blir nöjda!

2009-07-30 @ 19:07:59
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0