Sista torsdagen i juli

Leo har redan somnat. För drygt en halvtimme sedan. Det är väldigt tidigt. Det började med att han låg under köksbordet och höll på att somna. Om ni undrar varför han låg under köksbordet så var det för att det var lök i köttbullarna, potatis istället för makaroner samt gräddsås. Han åt inte en endaste smula till middag.

Jag ska dra iväg och träna strax. Ska bara låta maten sjunka ner. Blir nog 40 eller 45 minuter på crossen och kanske lite på trappmaskinen, får se hur jag känner när jag väl är där. Jag är så stolt över mig själv att jag har hållit igång så länge med träningen. Vem kunde tro det...

Imorgon är det fredag och återigen helg. Helgen är ganska så blank i vår kalender. Jag skulle önska att vi kunda komma ut med båten men det blir säkert dåligt väder.

Drömde förresten i natt att jag, Patrik och Leo var på Madonnas konsert. Vi satt i Golden Circle nästan längst fram. Plötsligt kommer hon fram till oss och vill att jag och Leo ska komma upp på scenen. Så vi satt där ett tag och hon bjöd Leo på Sprite. Haha stört! Skulle aldrig få för mig att gå på hennes konsert.

Nej, nu ska jag byta om och sen dra iväg. Hemma väntar kall vattenmelon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0