Tillbaka till vardagen

Ja, idag jobbade Patrik och Leo var på dagis för första gången sen 19/12. Det kändes dock som att han aldrig varit borta. När vi kom ut från porten frågade Leo om det var natt, han är så gullig.

Jag kände inte för att sitta hemma efter jobbet. Jag ville hitta på något men kom inte på något kul. Killarna överraskade mig utanför jobbet. Det slutade med att vi åkte hem för vi kom fortfarande inte på något att göra. Jag tackade till och med nej till att äta indiskt.

Nu väntar jag på att klockan ska bli nio då De Halvt Dolda börjar. Jag tycker serien är bra. Undrar hur det kommer gå för alla familjer. Och vad har de halvt dolda för betydelse i serien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0