Söndag

Eftersom det blev sent igår satte jag klockan på ringning 8:45 så att jag skulle hinna äta frukost en timme före träningen. Jag sov i Leos säng. Han vaknade också av min klocka så vi gick upp samtidigt.
Det var skönt att träna idag. Även fast det är såååå långtråkigt att träna på crossen, det går inte att undvika att titta på sekunderna som tickar så långsamt.

Efter träningen åt vi lunch hemma innan vi åkte till Farsta. Jag har nämligen varit på väg att köpa nya träningskläder jag vet inte hur länge. Jag har bara ett set som jag tränar i - äckligt jag vet. Även fast jag tvättar ofta så försvinner inte svettlukten. Hittade i alla fall lite nytt på Stadium.
En rosa sport-BH, svarta Nikeshorts och en rosa träningstopp som inte finns med på hemsidan.

 

Efter middagen spelade jag och Leo Memory. Nu äntligen börjar han förstå hur man gör, det var riktigt kul! Han var riktigt trött ikväll för han somnade medan jag läste för honom. Det har nog aldrig hänt, inte vad jag kan komma på i alla fall.

Imorgon är det måndag, och inte vilken måndag som helst! Nina kommer och gästspelar på jobbet :-) Jag ska jobba som bokonsulent i några månader så hon ska ta min plats. Ska bli skitkul att jobba tillsammans igen även fast vi inte kommer jobba lika nära varandra denna gång.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och titta på någon gammal film tänkte jag. Frågan är bara vilken.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snygga kläder :D Nästa gång måste jag och Leo spela Memory det gjorde jag jämt när jag var liten.

2009-01-25 @ 21:00:28
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0