Sjukstuga

har vi haft hemma hos oss nu ett tag. Leo är också sjuk. Igår hade han 40,6 grader som mest. Tur att alvedon finns. I morse vaknade han vid sju och var varm men inte het. Han var pigg som vanligt.

Tänkte gå ut med Leo ett tag efter jobbet, ja om han inte har över 40 graders feber igen såklart.


Skönt med helg igen! Imorgon är det tänkt att vi ska ha premiär för thailandsfilmen så här drygt ett år sedan resan. Mina föräldrar + Patriks föräldrar kommer. Ska bjuda på lite thailändskt tilltugg och annat.


Ikväll blir det en soft hemmakväll med antingen Let's Dance eller pensionärsprogrammet. Jag tror faktiskt att det blir det sistnämnda. Det är skönt att slippa all reklam på fyran samt att jag kan titta på de dansklippen jag är intresserad av på nätet. Det är ju bara en person jag är intresserad av i årets Let's Dance ;-)


Kommentarer
Postat av: nina

vem är du intresserad av? jag vill se lets dance, tydligen är cocos jympaläare en av dansarna

2009-01-09 @ 09:32:27
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då har vi samma intresse!!!!

2009-01-10 @ 09:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0