Sista dagen av mitt onyttiga liv

Nu ska jag ta tag i träningen igen. Imorgon ska jag gå raka vägen till gymmet efter jobbet och ge järnet. Jag har firat ikväll med pizza och cocacola. Det var riktigt gott! Jag åt nästan hela pizzan, Leo åt sjundedel kanske och jag är inte ens proppis. Snacka om att min magsäck har utvidgat sig igen. Den var riktigt liten ett tag i höstas när jag tränade som mest och åt mindre portioner.

Jag har verkligen svullat mycket på sista tiden. Jag har haft ett godissug som inte var av denna värld. Jag har köpt godis efter lunchen och på kvällarna har jag hittat gammalt godis i skåpet som jag har tryckt i mig.

Nu får det vara nog! Träna 2-3 gånger i veckan samt minska ner på portionerna och småätandet, då borde jag ganska snart märka resultat.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till! Det går säkert super!

2009-01-22 @ 06:27:14
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0