Nyklippt

På lunchen var jag hos frissan och klippte mig. Gud så skönt att bli av med allt slitet hår. Förstår inte varför jag inte tar mig i kragen och klipper mig oftare. Från och med nu ska det bli ändring på det! Ha, känns som att jag har sagt det förr.

Patrik och Leo var på vårdcentralen. Där konstaterades det mycket riktigt att Patrik har bihåleinflammation och att Leo är frisk som en nötkärna. Patrik har börjat sin 10 dagar långa penicillinkur. Leo ska till dagis imorgon för första gången på nästan en månad. Nu är det alltså slut på mina lyxiga stressfria morgnar.

På Leos födelsedag tänkte vi åka till Tekniska Museet. Jag älskade att vara där när jag var liten och kan tänka mig att Leo också kommer göra det.

Kan nån komma hit med en semla, please!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Leo lär trivas som fisken i vattnet på Tekniska. :)

2009-01-14 @ 19:47:42
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0