Myspys

Patrik är ute med grabbarna. Då passar Leo och jag på att ha myskväll med hyrfilm, grönsaker och dip. Leo fick välja film; Bee Movie blev det. Jag tyckte att den var bra. Blev inte mindre New York-sugen även fast den är animerad.

Så här såg det ut hos oss för en stund sen:



Leo somande snabbt ikväll. Han har inte sovit middag. På väg hem från Farsta stannade vi vid en lekplats och lekte. Det var riktigt skönt väder så jag njöt av att vara ute.
På 50-årstillställningen vi var på röjde Leo med de andra barnen konstant. Ja, förutom när han satt i soffan och svullade chips och godis :-)

När vi skulle gå hem märkte jag att min ena stövel var borta. Kvar stod en annan svart vänsterstövel. W hjälpte oss att ringa till en kollega och mycket riktigt var det hon som hade råkat ta fel. Jag fick helt sonika ta på mig min högerstövel och hennes vänsterstövel. Tur att vi åkte bil :-P Vi ska skicka varandras skor med internposten på måndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0