Jakt

Sent igår kväll gav jag mig ut i kylan på jakt efter semlor. Jag var bara tvungen att ha! På Ica såg jag inga tecken som tydde på att de sålde semlor. Däremot Vi skyltade med en stor affisch. Dock var de slut :-( Men det förstod jag nästan eftersom klockan var så mycket. Fick gå tomhänt hem.

Lite svårt att somna hade jag igår eftersom jag hade sovit så mycket på dagen. Och nu sitter jag här, upptvingad innan solen ens har gått upp. Igår gick det bra att säga till Leo att solen inte gått upp och då låg vi kvar till 8:30 då solen börjar gå upp. Idag funkade inte den gubben, 7:40 skulle han upp.

Patrik, den dåren, ställde klockan på ringning mitt i natten och gick upp och tittade på hockeyfinalen i JVM, läste att Sverige åkte på storstryk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0