Igång med träningen

Förra veckan tränade jag tre gånger och det blir det nog den här veckan med. Jag var imponerad av mig själv igår. Leo ville titta på film efter maten så jag satt i soffan med honom. Efter ett tag somnade jag till. Eller somnade och somnade; slumrade är nog mer rätt ord. Svårt att sova när munnen går som en kulspruta på Leo.

Hur som helst; vid 19 gick jag iväg och tränade. Det var hur skönt som helst. Lagom med folk och allt flöt på bra. Invigde mina nya träningskläder.

Imorgon ska snälla mamma eller pappa hämta Leo så att jag kan gå och träna direkt efter jobbet. Det är Patriks sena fredag, annars hade han hämtat.

På kvällen ska jag och älskling på bio. Det är tre filmer jag vill se; Mammut, Revolutionary Road och Benjamin Buttons Otroliga Liv. Det lutar åt "Titanic 2", jag har väntat på den så länge. Den har ju fått hyfsade recensioner.

Nu måste jag ta hand om busungen. Patrik har lagt sig i badet med en Brooklyn Lager.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mäh soft med bad och Brooklyn lager! :D

2009-01-29 @ 20:34:13
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0