Bullmamma

Degen är på jäsning så då passar jag på att blogga en snabbis. Killarna vilar i soffan, de är inte helt friska någon av dem.

Idag har vi städat ut julen, skönt. Julgranen slängde vi från balkongen, annars skulle det blivit barr i hela lägenheten och trapphuset. Jag och Leo stod nere och kollade så att kusten var klar och Patrik hivade ut den. Sen gick vi och lämnade den vid panncentralen.

När vi var färdiga åkte vi till Stinsen och åt lunch. Jag åt nachotallrik från Taco Bar, den är absolut inte värd pengarna. Men god. Killarna åt mat från Burger King. Såklart. Sen gick vi runt och tittade lite i affärer. Så gott det nu går när man har Leo med sig. Han är dessutom som ett plåster på mig så det är mest Patrik som tittar. Jag köpte tre par örhängen.

Innan vi åkte hem blev det en glasspaus. Jag ville dock ha en semla men hittade inget café där de sålde semlor :-(

Nu ska jag gå och baka ut bullarna och förbereda middagen.

Kommentarer
Postat av: nina

jag tycker inte heller att den rätten är värd sitt pris..... men gott är det!

2009-01-12 @ 08:09:20
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0