Bowlat

Idag har vi premiärbowlat med Leo :-) Susse hade presentkort på Ballbreaker så vi åkte dit alla sex. Hur det gick? Leo tyckte det var kul ett tag men ville hellre leka med bilarna sen. Neo fortsatte lite längre och slog fler strikes än vad jag gjorde.

När vi var klara åkte vi till Palmyra och åt god kebab. Vi delade alla tre på en tallrik, då blir man lagom mätt och inte det minsta proppis, då kanske ni förstår hur mycket mat det är.

Hemma slänge jag snabbt ihop en kaka sen tog jag och Leo pulkan och knatade hem till Susse, Kim och Neo. Där gjorde vi Gino som vi åt med glass och spelade kort.

Patrik är sjuk; det slår nämligen aldrig fel. Han blir alltid sjuk ett par dagar efter mig och han får alltid feber. Nu har han drygt 39 grader.


Som sagt; Leo lekte hellre med bilarna


Patrik slår en strike


Enda bowlingbilden på Leo. Han var alldeles för snabb.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hihi! Vad många bilar Leo hade med sig till bowlingen! :) Bilden på Patrik var verkligen cool!

2009-01-07 @ 12:36:16
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Daniel

Mäh vilka söta bowlingskor Leo hade, jag hade ingen aning om att det finns så små bowlingskor. :D

2009-01-07 @ 12:37:27
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0