Vår söndag

Jag tränade i nästan 1½ timme. När jag kom hem hade Annika, Johannes och Samuel kommit. Jag duschade snabbt och sen fixade jag en god lasagne till lunch.

Det var tänkt att Leo skulle sova hos kusinerna mån-tis men Annika tyckte att hon lika gärna kunde ta honom med sig idag. Så från klockan fyra har vi varit barnfria. Vi kollade in nya biblioteket och gick till videobutiken. Vi såg Just Buried och käkade glass. När den var slut lagade jag middagen som jag skrev om i tidigare inlägg.

Så var det vinter igen! Hoppas att snön får ligga kvar ett tag. Kul för de som har sportlov. Fast dagens unga sitter ju hellre vid datorn...

Hoppas att denna vecka går fort. Vi har inget speciellt planerat förutom sedvanliga träningar. Längtar till fredag då vi ska se Män Som Hatar Kvinnor. Fast först längtar jag till tisdag, då ska vi få semlor på jobbet :-)

Kommentarer
Postat av: Fettis//

Va e semlor fnåt?

2009-02-22 @ 21:43:52
Postat av: nina

nu är det bara en dag kvar och sen får vi våra semlor...

2009-02-23 @ 07:59:44
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är det "ta 4 betala för 3" samt fri frakt i bloppisen!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar

2009-02-24 @ 15:20:18
Postat av: camilla

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Som projektarbete har jag startat en blogg till alla tjejer som handlar om att ha ett positivt tankesätt. Jag vill att alla underbara tjejer ska få tips på hur man blir nöjd med sig själv.

Men vi måste alla hjälpas åt! Titta gärna in på min blogg och kanske skriv en liten rad om den på din blogg. Ha en fortsatt underbar dag och kom ihåg att du är värdefull! /Camilla

2009-02-24 @ 18:22:27
URL: http://thinktwicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0