Tidigt

Leo somnade redan 19:15 ikväll. Dessförinnan somnade han i soffan framför Mumin före 19. Han har inte sovit något på dagen och så har han röjt järnet hos Emilia så det var inte undra på att han var tröttis.

Det var trevligt på kalaset, Malin hade bakat mycket gott. Fick behärska mig så gott det gick för att inte ta massor av allt.

Såklart är det ingen bra film ikväll som jag hade hoppats. Vi var förbi videobutiken men som vanligt hade de ingen film som jag vill se så jag gick därifrån tomhänt. Ska läsa min nya bok istället.

Vi har Ben & Jerry i frysen. Kan inte sluta tänka på det. Får se om jag lyckas hålla mig. Det som är jobbigt med den glassen är att man måste ta fram den en lång stund innan man vill äta för den är så hård. Antar att det är för att den inte innehåller massa mjukgörande ämnen och skit. Hemgjord glass är också stenhård.



Kommentarer
Postat av: Leia

Har bara ätit hemmagjord glass en gång.

2009-02-09 @ 01:21:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0