Hos tandläkaren

Så, nu har Leo klarat av sitt första tandläkarbesök. Han var så duktig, jag blev så stolt över honom. Han klättrade självmant upp och satte sig i stolen. Han gapade stort utan att tandläkaren behövde säga till. Allt såg jättebra ut, inte minsta tillstymmelse till hål. Han fick en gul tandborste och en tatuering med Bambi på. Dock har han inte förstått hur det där med tatuering funkar, inte vill han prova heller.

Om en timme ska jag gill gymmet och svettas. Hoppas på ett lika bra pass som i tisdags; att tiden bara flyger fram. Sen ikväll vill jag spela Yatzy med Patrik. Har ingen som helst lust att hamna framför TV:n.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hihi coolt att han inte ville prova tatueringen. :D

2009-02-05 @ 21:19:58
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skönt att det gick bra! Jag skulle aldrig få Niclas att spela yatzy, vad mysigt det låter!

2009-02-06 @ 20:38:12
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0