Bowling...

...idag igen! (Vi har 2500:- att bränna på friskvård och vi fastnade för bowling). Denna gång var det jag, Patrik och pappa. Pappa bowlade för första gången på drygt 64 år. Han var rätt bra för att vara nybörjare. Banan lutade väääldigt mycket åt vänster när det var hans tur. När det var min tur lutade den bara lite :-p
Patrik var överlägset bäst som vanligt. Jag sa till honom att jag inte är bäst på nånting längre. Förut knäckte jag åtminstone i MasterMind och sten, sax och påse men inte nu längre.

Leo ligger och sover och jag roar mig med att betala räkningar och vika tvätt. Sådant som måste göras. Patrik är ute och roar sig med grabbarna, det var visst nån Champions League-match som tilldrog sig deras intresse.

Det händer inte så mycket just nu, livet rullar på. Väntar på att Vickan ska ringa och be mig vara hennes hederstärna, hon lovade mig det på fyllan en gång. Hoppas hon har kvar mitt nummer.

Avslutar med en gullig bild på Leo:



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken lite sötis! : )

2009-02-26 @ 17:19:57
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0