Tredje advent



Nya mörka jeans istället för mina gamla som blivit förstora. Äntligen har jag köpt en sminkväska, det är inte så ofta jag har användning för en men de få gångerna kan det vara roligare med en snygg glittrig väska än en plastpåse. Jag köpte Elle för första gången i mitt liv idag eftersom man fick filmen The Holiday som jag tycker är så bra!



Hamnade vid datorn fast jag hade tänkt se på film men jag var tvungen att fixa nytt antivirusprogam, det gick bra, bara det att datorn blev helt seg efteråt. Hoppas bara det är nåt tillfälligt ryck, annars blir jag galen!

Idag har Leo varit på bio med mormor och morfar. Jag och Patrik passade då på att handla de sista julklapparna. Jag har en liten grej kvar bara, sen är jag helt färdig. Vi köpte även födelsedagspresent till Johannes och Leo också, skönt att ha det avklarat.

Igår var en av de roligaste kvällarna på länge! Det började med en julcider hos Malin sen kom hennes kille + kompis och hämtade oss. Vi åkte hem till Tony som bor i Tumba nånstans. Där bjöds det på god mat och dricka. Efter lite skitsnack och pilkastande hoppade vi in i bilen och blev skjutsade till Le Bon Palais. Vi stod i kö i ca 10 minuter innan vi kom in. Jag hade varit ganska seg under hela kvällen men så fort vi kom in blev jag plötsligt superpigg.
Vi började i schlagerdelen, vi satte oss vid ett drinkbord och killarna beställde in ett helrör Absolut, Red Bull, Breezers och öl. Jag och Malin var uppe och dansade en hel del.
Lite senare förflyttade vi oss till andra dansgolvet och satte oss vid ett nytt drinkbord och en ny omgång drinkar bestäldes in. Dansade lite där även fast jag har svårt för den typen av musik. Efter ett tag flyttade vi oss tillbaka till det andra dansgolvet och dansade i några timmar till.
Var hemma vid tre, somnade strax efter halv fyra och vaknade pigg och glad tjugo i tio.

Nu är det försent för lilla mig att börja titta på film, ska nog sätta mig och läsa ett tag istället. Imorgon är det återigen måndag och en arbetsvecka stundar.


Kommentarer
Postat av: LenaM

Hur gick det med ditt köpstopp-löfte från den 28 november??? Åt helvete, eller ...

2009-12-14 @ 08:42:21
URL: http://lenam.blogspot.se
Postat av: Lotta

Ni verkar haft det roligt ute :) Var ju eeevigheter sen jag var ute .. men med två små barn hemma är det lite svårt att fixa logistiskt ..

2009-12-14 @ 12:00:13
URL: http://twokidsmum.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Det låter som du haft en riktigt rolig utekväll förra helgen, blev mycket imponerad av att lu vaknade pigg & glad vid tiosnåret, själv blir jag bara mer och mer bakis med åren... Nu tar det nästan ett dygn innan jag mår bra igen, haha!



Hoppas att du har en mysig kväll, kram!!

2009-12-16 @ 18:50:59
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0