Pepparkaksbak


Leos och mina tjusiga pepparkakor innan de åkte in i ugnen. De blev goda. Drack ett glas kall mjölk till.

Idag har vi provat på hur det känns att inte ha bil. Vi tog bussen till Heron City där Leo inhandlade en julklapp till sin far. Rätt skönt att slippa irra efter p-plats. Därifrån promenerade vi över till Skärholmen där lunchen intogs på de gyllena bågarna till Leos förtjusning. Jag spanade efter den snygga toppen på HM men den fanns inte i small. Inte heller Farsta hade den. Ångrar att jag inte köpte den i onsdags i stan :-/ Åkte sedan hem igen.

Här hemma har vi inte gjort många knop. Förutom pepparkaksbak har jag och Leo sjungit massor samt lekt med bilar. Lite kontrast mot förra lördagen kan man säga...

Nu ska jag göra Leo sällskap i soffan.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka fina pepparkakor. :)

2009-12-20 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0