Namnsdagspresent


Min kära mor känner mig utan och innan. Fick denna tvål av henne i namnsdagspresent.


Ja igår var det alltså dags att lägga lutfisken i blöt, det vill säga Anna-dagen. Mamma cyklade över till jobbet med en present till mig. Nu saknas bara ett fint tvålfat, äger nämligen inget sådant.


Torsdag igen. Och jag ska strax sticka till gymmet och träna. Jag hoppas att jag är frisk nu så att jag kan fortsätta träna tre gånger i veckan, jag skulle verkligen behöva det, så trött som jag har varit på sista tiden har jag aldrig varit.


Vad har hänt annars i veckan då? Inget speciellt faktiskt. Har slagit in julklappar. Vi har bara några få kvar att köpa och det kommer nog ske på söndag. Leo ska på bio med mormor så då passar vi på.

Imorgon är det luciafirande på dagis. Leo har övat på lussesånger den senaste månaden. Det återstår att se om han vill stå och sjunga med kompisarna eller om han kommer springa till oss och stå där. Dock kunde det vara snö ute!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken fin tvål. :) Mycket engelsk landsbygd över den. Gick det bra imorse på dagis?

2009-12-11 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0