Julbord

Igår var det då äntligen dags för julbordet på restaurant Kungsholmen. Oj vad bra det var!!! Kanongod mat! Och fräscht. Säkert 16 olika sillinläggningar, bl.a. en med chili och koriander för en koriander-älskare som jag. Det fanns även tre olika sushifiskar, mums! Jag gick fyra rundor, den sista och fjärde rundan tog jag bara pyttelite Janssons och lite svampomelett. Det var allt varmt jag åt, jag föredrar det kalla. Jag tittade knappt åt dessertbodet, jag fick inte i mig nånting mer.

Under middagen underhöll tre duktiga personer med julsånger. När de sjöng All I Want for Christmas det sista de gjorde dansade jag och Helene i stolarna. Tror de på scenen blev impade av var koreografi :-P

När vi blev utslängda gick vi till pontonen som låg utanför och fortsatte dricka och prata. De hade massa gasolbrännare där inne så det var varmt och skönt.

Slutligen var vi några som åkte till ett dansställe. Åkte först till Golden Hits men det var världens kö utanför så det blev ett annat ställe. Skitkul var det att dansa. Var hemma 00:30 vilket var alldeles lagom. Vi började ju vid 14.

Jag kan varmt rekommendera Kungsholmens julbord, absolut prisvärt!


Kommentarer
Postat av: nina

avis men det vet du juh redan! ler önskar att jag hade vart med.

jag tror säkert att de vart impade så troligen kan de nogf ringa till er och fråga om ni vill vara med nästa år, eftersom ni dansade så bra :P



2009-12-06 @ 09:22:02
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Det låter verkligen urgott!



Längtar efter julmat

ha en toppendag



stor kram

2009-12-09 @ 10:43:35
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0