En vecka till jul...

 
Efter middagen gick vi ut alla tre och åkte lite pulka. Sen byggde killarna en ljuslykta. Jag fotograferade ljusslingan på balkongen som är begravd under massa snö. Stora snösjok hänger ner från taket.


Japp, då var det återigen torsdag och en vecka till julafton. Det enda jag längtar efter är maten. Resten kan jag klara mig utan. Fast det förstås, det är rätt kul att se barnens glädje över alla klappar. Undrar bara hur vi ska transportera oss till de båda julfirandena. Vi äger fortfarande inte några vinterdäck :-/


Jag hoppas att snön är lika vacker i helgen, vill så gärna ta några vackra vinterbilder i dagsljus. Frågan är vart man ska. Djurgården känns lite uttjatat.... Något förslag?

Nu ska jag slappa i soffan ett tag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken fin snölykta! :)



Hit kan ni, jag och Sven brukar promenerna här:



http://sv.wikipedia.org/wiki/Norra_Djurg%C3%A5rden

2009-12-17 @ 21:39:22
Postat av: Lotta

Ett annorlunda ställe för fina julbilder är Gamla Stan. Jobbar där och en morgon förra året tog jag med kameran och tog kort när solen gick upp. Fick grymt fina kort! Hagaparken är också ett bra ställe för finfina kort!

2009-12-18 @ 08:29:01
URL: http://twokidsmum.blogspot.com
Postat av: nina

har inte vart där, måste dit och kolla, på 21 fovever alltså..



2009-12-18 @ 19:53:21
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0