En tur till stan


En ny mössa fick följa med hem från stan. Det är svårt att hitta en mössa som jag passar i, den här får duga. Den sitter i alla fall bättre än min nuvarande.


Efter jobbet hämtade jag Leo på dagis för att sedan åka till stan och träffa Daniel. Det började med tjafs för Leo ville nämligen ha pulkan med till stan, han förstod inte alls att det är olämpligt, det finns liksom ingen snö att åka på.


Väl i stan kollade vi in julmarknaden med godsaker från Europa ovanför Sergels Torg sen gick vi in en snabbis på HM för jag skulle köpa strumpor. Såg en så himla snygg topp! Ångrar nästan att jag inte köpte den....


Jag har två julklappar kvar att köpa men jag köpte ingen. Leo var inte på sitt bästa humör nämligen. Jag får åka in till helgen ensam helt enkelt.


Nu sover Leo så jag ska passa på att titta klart på The Holiday, orkade bara se en timme igår.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss men Leo kanske var trött och jag kan förstå att det är jobbigt att springa på stan efter en lång dag på dagis. Jag var själv trött efter en riktigt jobbig dag på jobbet. Jag ska göra ett nytt försök med stan i helgen eller på fredag. Vill gärna se vad som fanns i Kungsan.

2009-12-16 @ 21:10:35
Postat av: Anonym

Hur gick det med den köpfria månaden? Sprack den?

2009-12-17 @ 07:47:00
Postat av: Anna

Mössa och strumpor räknas knappast.....

2009-12-17 @ 07:58:55
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shopoholic?

2009-12-17 @ 18:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0