Utflykt till Boo Trädgård

Idag styrde vi kosan till mysiga Boo Trädgård med Daniel. De satsar nästan enbart på ekologiskt och närodlat. Jag gjorde en repris och tog deras macka Nittiotal som innehåller brie, salami, pesto, soltorkade tomater och rödlök. Mums!


Patrik och jag med våra goda mackor


Efter lunch blev det hemgjord blåbärspaj med vaniljsås i det gröna


Det är inte varje dag man ser Daniel så här långt ut i vattnet ;-)


En sur och arg Leo pustar ut på filten ett tag


Leo och Daniel har tävling med bilarna


Vi avslutade med en liten flygtur

Nu ska jag hugga in på lasagnen som precis är färdig! Sen blir det soft kväll. P ska såklart se Zlatans Barca-premiär, antar att jag hamnar vid datorn eller i soffan med min bok då.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fina bilder och vilken trevlig dag det blev. :)

2009-08-19 @ 20:16:33
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0