Superhjältar på kalas

Igår firade vi Peja som hade fyllt år och tagit körkort. Det bjöds på helgrillad fläskfilé, hemgjord potatissallad och pain riche. Till efterrätt serverades det kanelbullar och världens godaste kladdkaka med vispgrädde. Jag åt alldeles för mycket som vanligt.

Ungarna hade kul! De hann med att laga köttbullar av jord, cykla, leka med bilar och klä ut sig


Samuel spelade trummor till fågeldansen


Stålmannen Leo med cowboyhatt. Inte allför glad för att jag envisades med att
fotografera honom hela tiden


Spindelmannen Johannes spelar trumpet

Det var en mycket trevlig kväll, älskar att se Leo ha så roligt!


Idag vet jag inte vad som händer. Jag tror att det är måndag, har legat en dag före hela veckan. Leo längtar efter morfar, det är i alla fall ett som är säkert.

Jag vill förbi nån HM och köpa ett nattlinne att ha till Budapest och senare NY, det passar sig väl inte att sova naken då.

Kommentarer
Postat av: Annika

Grabbarna hade riktigt roligt igår, de leker så bra ihop. Johannes somnade som en stock! Jag som skulle kolla på film somnade tyvärr också som en stock! Vi hörs om tisdag. Kram

2009-08-23 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0