Så irriterande...

Blä, jag kan inte sova, har varit vaken i nästan två timmar. Hoppas, hoppas jag somnar om snart och att P är snäll och går upp med Leo trots att det är hans sovmorgon. Annars vet jag att den här söndagen är förstörd.

Igår var en rolig dag! Först var vi på Eriksdalsbadet (inomhus) och badade i två timmar. Det var skönt att värma sig i bubbelpoolen emellanåt.
Sen gick vi långsamt mot Medis där P skulle hämta ut biobiljetter. Stannade och köpte grillade mackor på godaste och billigaste stäället på Götgatan samt tog en sväng på Bondens Marknad.

Jag och Leo mötte upp Nina, Susanne, Lilja och Leander vid Mariakyrkan där de hade picknickat för att få en bra plats att titta på Prideparaden från. Vi stod med de under hela paraden. Jag bar Leo i över en timme, det känns i armarna idag. Han tyckte att det var skoj att titta på alla motorcyklar, bilar och människor.

Slutligen åkte vi hem och åt tacos och drack cola (jag drack säkert en liter). Efter maten cyklade vi till en parklek i Solberga och lekte där nån timme.

Idag står stan, städning och storhandling på schemat. Och helst en båttur också om vädret tillåter. Men först måste jag sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0