Mulle Meck-parken

Efter jobbet åkte vi till Mulle Meck-parken i Järvastaden. Det var mindre än jag trodde men det fanns mycket kul att göra för barnen.


Mulle och jag


Buffa och Leo


En del av parken


Blomsterlabyrinten som Leo gick vilse i


Här har vi hittat fram till mitten


Tittut!


Roligt att åka linbana


Det hela avslutades med god thaimat på Järnvägsgatan i Sumpan (den mysigaste
orten norr om stan).

När vi kom hem snörde jag på mig löparskorna och sprang/joggade nästan en mil. Någon som vet var gränsen mellan jogga och springa går?

Kommentarer
Postat av: Anonym



2009-08-04 @ 22:41:47
Postat av: Anonym

Jogga är när man springer. :)

En springa är som en glipa, ett mellanrum mellan två sidor.

2009-08-06 @ 02:47:02
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-06 @ 11:13:50
Postat av: Daniel

Fina och trevliga bilder. :)

2009-08-06 @ 19:31:50
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0