Ensam...

...hemma är jag och har varit hela eftermiddagen. Jag slutade 17:30 idag så Patrik hade ingen lust att vänta på mig utan åkte och hämtade Leo för att göra ett nytt försök i blåbärsskogen.

Jag är sjukt trött, det var längesen jag var så här trött. Kanske beror på att det var rätt mycket på jobbet idag samt allmänt rörigt i och med ombyggnaden.

Har mest suttit i soffan och läst Dumpa Matthew sen jag kom hem, rolig bok, undrar så hur den kommer sluta. Den handlar om en tjej som är älskarinna åt en gift äldre man. Hon har tjatat på honom i 4½ års tid att lämna sin fru för henne. När han äntligen gör det vill hon inte ha honom så nu försöker hon på alla möjliga sätt att bli av med honom.

Den här veckan bjuder inte på något kul vad jag vet än så länge. Något dyker säkert upp. Imorgon måste jag träna, det blev bara en gång förra veckan.

Jag ska förresten inleda min semester med beordrad övertid i helgen. Förhoppningsvis går det snabbt så att vi inte behöver jobba både lördag och söndag. Fast mig gör det inte så mycket, det är alltid trevligt med lite komptimmar.

Nej,  nu ska jag återgå till soffan. Det blir en tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: lovisa

äru vaken? kommentera mitt senaste inlägg då. ska se om jag är den enda människan på jorden som är vaken vid den här tiden... -.- ;p

2009-08-11 @ 07:49:25
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det slutar med att dom gifter sig!

2009-08-11 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0