Lördag och allsvensk premiär

Leo och mina föräldrar cyklade in till Skansen idag.  Leo var inte alls intresserad av djuren den här gången. Han ville helst busa. När jag och Patrik mötte upp dem vid 11-tiden satt de och åt medhavd tomatsoppa med spaghetti till Leos lycka.


Leo lekte med bäcken i säkert en halvtimme


Glasspaus på Akvariets trappa. Jag var inte sugen :-(


De söta lemurerna. Vill så gärna klappa dem. Tur att vi har gratiskort till Akvariet
annars skulle vi aldrig haft råd med all fika


Här satt vi och hade det bra. Jag i Hammarbytröja dagen till ära


Jag åt senapsstekt strömming med potatispuré och rårörda lingon. De andra
fikade bara


Leo sov så här i säkert en timme så vi hade det väldigt lugnt och skönt
                                                                                                    Foto: T. Richter

Efter Skansenbesöket köpte vid med oss grillade revbensspjäll, cole slaw, potatissallad och baguette och åkte till Fam. Jansson. Vi kom lagom till Hammarbys premiär mot Elfsborg. En match som slutade 1-1. Jag får väl vara nöjd med det. Elfsborg fick två väääldigt billiga straffar varav Poppen räddade den ena. Tack! Annars är Poppen väldigt instabil, han är mycket ute på plan och fladdrar. Jag har hjärtat i halsgropen så fort det blir anfall.

När matchen var slut lät vi barnen äta först eftersom alla inte fick plats vid bordet. Ibland önskar jag att jag fortfarande var barn ;-) Sen röjde alla ungar ett bra tag innan vi åkte hem.

Nu sitter jag här.... Ska ta och se en film straxt. Känner jag mig själv rätt så kommer jag somna :-(

Imorgon väntar en härlig söndag med träning, utelek(?) och grillpremiär hos Nina och Susanne *längtar*

Kommentarer
Postat av: Daniel

Trevliga bilder! Det ser enormt mysigt ut att sova under en filt sådär. :) Hur gick med grillningen då?

2009-04-05 @ 22:33:34
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka härliga bilder!

2009-04-07 @ 10:08:52
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nog syns det att du kör hårt på gymmet!

2009-04-10 @ 21:15:54
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0