Ingen vanlig tisdag

Nä, idag var det ingen vanlig tisdag. Jag hade fint lunchsällskap i form av Nina och Leander. Åh vad liten och söt han var. Lillgubben var jätteförkyld, stackarn... Vi åt sushi, jag tog sju lax och tre rullar. Lax är min absoluta favorit.

Efter jobbet var jag och tränade. Jag känner mig väldigt duktig eftersom motivationen inte var på topp. Men som alltid så är det skönt när man väl är igång. För att inte tala om hur skönt det är efteråt :-P Jag körde några tricepsövningar, känner i armarna att det var ett tag sen.

Killarna är ute på Ingarö och hälsar på kussarna så jag fick äta middag i min ensamhet. Det blev tomat- och mozzarellasallad med lufttorkad skinka, det kändes väldigt nyttigt men inte blev jag så mätt.  Fast det gör inget, för imorgon blir en riktig svullardag: först starkaste, godaste pastan med Otto till lunch och sen på kvällen ska jag ut och äta grekiskt med Emma.

Nu ska jag slänga mig i soffan. Jag är fortfarande förvirrad av ljuset. Känns inte som att klockan snart är åtta.. Hoppas killarna kommer hem snart. Saknar Leo nåt enormt. Han har utvecklats så mycket på bara de senaste dagarna så det är läskigt. Han är verkligen inte liten längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0