Härlig fredag

Efter jobbet gick jag och hämtade Leo på dagis. Han satt och åt knäckemacka med leverpastej och inlagd gurka. Det var nästan så att jag blev sugen och tänkte fråga om jag kunde få en :-)

Vi tog tunnelbanan in till Zinkensdamm där jag återigen lämnade in mobil. Felet var nämligen inte åtgärdat *suck* Sen tog vi oss till Liljeholmen varifrån vi tog tvärbanan ända till Sickla Udde. Leo var jätteduktig under hela utflykten. Vid Sickla köpte vi varsin Sandwich som vi åt medan vi långsamt promenerade mot Sickla Köpkvarter.

Köpte en t-shirt, ett par tunna byxor och sandaler till Leo. Han behöver tunnare kläder nu till våren och sommaren. På söndag tänkte jag ta en sväng till stan för att förhoppningsvis uppdatera min vår/sommargarderob.

Vi avslutade med att handla på Maxi, de hade inte så mycket provsmak idag men lite fick vi i oss i alla fall :-) Köpte thaimat på vägen hem, vi var för lata för att laga något. Jag tog min favvo; kyckling med grön curry. Det blev jättemycket kvar så nu slipper vi laga mat på ett tag :-)

Snart ska vi se pensionärsprogrammet, är dock inga roliga med :-(

Imorgon ska Patrik jobba några timmar. Jag och Leo ska åka till Sjöhistoriska och gå på deras sjösäkerhetsdag. Gissar att en viss liten herre kommer vara i sitt esse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0