Ensamma på Bandängen

Efter middagen igår gick jag och Leo till Bandängen. Det var i princip bara vi där. Snacka om skönt och vilken skillnad mot helgerna med kanonväder då man knappt får plats. Leo verkade njuta av att ha allt för sig själv. Det enda som är tråkigt är att cyklarna inte är ute på kvällarna men det överlever man...
Dock var det lite kyligt på kvällskvisten så vi rörde oss hemåt redan vid 19:40. Dålig mamma som man är hade man inte med ordentligt med kläder till Leo. Fast han var nog den enda av oss som inte frös.

Imorgon bär det av till BP. Jag har ingen resfeber konstigt nog. Det kanske beror på att det är så många andra tankar som upptar min tid så jag har inte haft tid att tänka på att flygplanet kan störta.
Så efter jobbet blir det träning, hem och duscha, hämta väskan och förhoppningsvis äta middag hos mina föräldrar och sen packa och göra iordning mackor som vi ska ha med på flyget.

Det ska bli så kul att åka på en resa tillsammans med Leo och hans kusiner. Antar att de kommer busa för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0