Thai till lunch

Idag provade jag och Patrik det nya thaihaket här i Högdalen. Vi har bara hört positivt om det stället och alla tycker att det är bättre än haket som ligger bakom oss. Jag kan inte göra annat än sålla mig till den skaran.

Patrik tog kyckling i massamancurry och jag tog en rätt som skulle vara väldigt stark; wokad kyckling i chili och grönsaker. Jag tycker att den kunde varit lite starkare, får väl be om det nästa gång. Jag åt bara halva portionen så jag har resten till lunch imorgon :-)

Kommer absolut att testa det stället igen och igen.  Men, på lunchen kostar maten 65:- och på kvällarna från 70:- Den maträtten jag tog kostar t.ex. 79:- på icke lunchtid. Men är det sådär gott så kan man kosta på sig det ibland.

Kommentarer
Postat av: GregerO

Mat, mat, mat ...

2008-09-09 @ 16:02:20
Postat av: Daniel

Nice!

2008-09-09 @ 16:50:34
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0