Promenad och bio

Var tvungen att ge mig ut på en promenad för att piggna till och rensa skallen lite. Jag klarar inte av att ligga i sängen vaken, jag måste gå upp direkt, annars blir jag såhär trött. Det vet jag men ändå är det skönt att ligga och dra sig ibland.

Överraskade Patrik med att boka biljetter till Arn 2. Vi ska gå i Heron så vi äter nåt där innan filmen, är lite sugen på thaimat. Eller falafel.

Leo sov middag i soffan idag, så gulligt :-) Jag satt bredvid och läste och lyssnade på hans andetag. Läste ut Ett glas mjölk, tack. Den var bra. Dock slutade den lite abrupt, vill gärna veta hur det gick med Dorte.

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en underbar onsdag! Läs gärna min blogg och följ min flytt till Asien :)

2008-09-24 @ 08:57:12
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Angelica

Thaimaten i heron är grym! Mmmm...



Angående storlien så är jag rädd att folk såg oss som Haglöfare, fast det kan jag ju inte erkänna för min kompis Sandra, så det håller jag tyst om...

2008-09-25 @ 09:53:05
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0