Lunchpromenad och månadsskifte

Idag tog jag en rask promenad på lunchen. Jag tänkte börja göra det så ofta som möjligt nu när jag inte har någon Nina att driva i centrum med. Det är väldigt skönt att rensa huvudet.

Idag var det åter nyckelutlämning. Det är samma sak varenda månad; ostädade lägenheter, folk som inte lämnar in nycklar i tid, folk som bara lämnar in en uppsättning nycklar... Det som tog priset idag var en kille som hade slängt samtliga nycklar i lägenhetens brevinkast för han "trodde" att vi hade en uppsättning nycklar på kontoret. Jag ringde ut låssmeden. Vet inte om de lyckades fiska upp nycklarna eller om det blev låsöppning. Det märker vi när fakturan kommer.

Hoppas på en lugnare morgondag för idag har jag knappt hunnit gå på toa. Det har varit en strid ström av folk inne hela dagen idag.

F-n, Helsingborg gjorde precis 1-0.


Kommentarer
Postat av: nina

ja... vad skall du sysselsätta dig med nu utan mig?? jag gick omkring ensam i haninge centrum. inte så mycket roligare än högdalen =(

2008-09-01 @ 20:22:37
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0