Ändrade planer

Det blev inte av att vi åkte och badade. Istället åkte vi till Tyresta Nationalpark och strövade i skogen. Vi såg folk som kom med överfulla svampkorgar, själva såg vi mest flugsvamp, fingersvamp och för oss okända skivlingar. Det är roligt att se hur bra Leo trivs i skogen. Bestämde oss för att åka dit snart igen, då med ordentligare kläder, mackor med prickig korv och varm choklad.

Det var skönt att träna idag. Började med att springa 3,7 km på bandet. Sedan lyfte jag lite skrot. Jag märkte på en gång att jag har tappat massor, orkade inte alls med samma vikter nu som för ett halvår sen. Känns bra att vara igång med träningen i alla fall. Hoppas att jag känner så på tisdag också.

Patrik åkte ensam på matchen, känns som att det blir bäst för alla så. Det är inte så kul för honom att jaga Leo bland alla fansen på läktaren.

Snart ska jag laga dagens middag; pasta med ädelostsås.


Kommentarer
Postat av: Hammaras

Får jag följa med till Tyresta nästa gång? Man kan ju grilla vid vindskyddet vid Stensjön ...

2008-09-14 @ 17:10:06
Postat av: Daniel

Jag vill också följa med ju! :-)

2008-09-14 @ 17:30:44
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad mysigt ni verkar ha det! En riktig idol-familj :)

2008-09-15 @ 16:40:19
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0