Nya Forum Nacka

Idag kollade vi in nya köpcentrat i Nacka tillsammans med alla andra. När vi var på väg så kom det ett trafikmeddelande på radion där de pratade om vilka köer det var till Forum Nacka. Vi var proffsiga och parkerade vid Ica Maxi istället. Tur var väl det för när vi närmade oss var det totalkaos bland bilarna. De släppte inte ens in bilar i garaget.

Köpcentrat kändes fräscht. Det fanns en hel del "ovanliga" butiker, sådana som inte finns överallt alltså. Kan absolut tänka mig att åka dit oftare.

Jag shoppade en svart, enkel stickad tröja på Esprit, den var nedsatt med en hundralapp som öppningserbjudande. Provade en skinnjacka på Sisters som satt bra(!) Jag har inte hittat någon skinnjacka tidigare som jag passar i. Så jag köpte den. Öppningserbjudandet gav 200:- i rabatt. Jackan är av märket Rock 'n' blue. Jag tror att det är den jackan som tjejen på förstasidan har på sig. Måste säga att den är snyggare på mig än på henne :-P
Jag gillar att det är muddar i ärmar och midja.

Sen bar det av hemåt. Svärisarna var förbi på hårklippning och middag. Jag lagade fläskfilégryta med mango chutney, ärtor och ris. Till efterrätt blev det mandeltårta, det är nog min favvotårta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara shoppa och mat, shoppa, mat, shoppa, mat ...

2008-10-26 @ 21:44:55
Postat av: Lisa

har du sett high school musical 3,isf vad tycker du om den?=)

2008-10-27 @ 17:10:35
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0