Idag hände det

Idag hände det som jag har befarat ända sen stegtävlingen började 1 oktober. Stegräknaren föll ner i toaletten. Det var precis innan jag skulle gå hem från jobbet. Som tur var hade jag inte hunnit uträtta något behov än, känns alltid lite lättare att sticka ner handen när det är rent vatten :-)
Den var helt död. Hemma tappade jag den i golvet och då började den funka igen.

Jag, Patrik, Leo och Daniel åt pizza på Ricardos. Det var lika gott som vanligt, botten är helt underbart tunn :-) Jag tog en pizza med parmaskinka och färsk tomat på.
Efteråt åkte vi buss för Leos skull. Jag höll på att frysa ihjäl, för tunnt klädd som vanligt, men jag trodde att det skulle bli varmt idag eftersom det var 10 grader redan kl 7 imorse.

Patrik ligger och läser bok för Leo. Jag blir säkert tvungen att gå in där snart. Leo envisas nämligen att jag ska ligga bredvid honom när han somnar. Det är jättemysigt men jag blir så trött av det.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för en trevlig kväll, hoppas att det gick bra sen med Leo han blev väl trött stackarn. :-)

Ni är välkomna hit på middag någon lördag då det passar.

2008-10-16 @ 21:40:49
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: nina

det skall juh vara tjock botten!!!!!



du skulle älska pizzerian hos oss

2008-10-17 @ 09:52:08
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0