Bajsunge

När vi höll på att förbereda middagen (grillad kyckling med potatissallad) anklagade Patrik mig för att ha pruttat. Hallå, tjejer pruttar inte och om vi råkar göra det så luktar det rosor och violer.

Det visade sig vara vår käre son som hade bajsat på golvet i sitt rum och sedan trampat runt i det. Kul, kul. Det var inte helt lätt att torka upp, det liksom geggade ut sig istället... Bläk...

Nu fixar Patrik iordning god frukt; blodgrape, pomelo och sweetie. Han tar bort allt skinn så att det bara är fruktköttet kvar. Värsta tålamodskrävande jobbet.

Leo tuggar på sitt godishalsband som han fick på kalaset idag.

Kommentarer
Postat av: nina

HAHAHAHA.... det var faktiskt rätt kul när man läser det ...

coco smeta in hela sig,mig och mitt fönster en morgon när jag lå och sov... kul att vakna till det!

2008-10-26 @ 07:34:13
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vilka skitinlägg! :-D

2008-10-26 @ 16:21:53
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Peja

Åjo Anna du brukar lägga av små rökare, det har jag nog märkt! :-)

2008-10-27 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0