Junibacken

Idag har vi varit på Junibacken tillsammans med Peja, Julia och Johannes. Och flera hundra andra personer. Vi har lekt, lyssnat på saga, åkt sagotåget, tittat på Pippiföreställning och ätit lunch. Alla åt pannkaka utom jag som åt lasagne. Jag är sjukt trött i fötterna. Leo somnade på två sekunder i vagnen när vi gick därifrån. Jag och Patrik passade på att titta lite i affärer men vi hittade inget alls. Längtar tills alla vårkläder kommer in. Och framförallt tills man kan använda dem.

Dagens bilder:
 
Leker på flygplanet

Kör flygplanet

Tittut

Julia är en klätterapa

Åker kana för 67:e gången

Killkussarna med klubba

Patrik är kvar i stan. Han ska på bio. Jag och Leo ska "lyxa" till det med korv med bröd till middag =) Det känns som att klockan är mer än vad den är eftersom vi har varit igång hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0