Huslig

Jag har frostat av frysen. Det behövdes efter att den hade stått halvöppen mer än halva dagen igår. Fick lite slängt också, sånt som har legat där väääldigt länge. Tur att inte Patrik var hemma. Vågade inte slänga varken scampi eller kalvfärs. Hur länge kan t.ex. kalvfärs klara sig i frysen? Slängde ett trepack bacon som gick ut oktober 2007. Nån måtta får det vara.

Mitt i alltihop ville Leo bada. Han fick klara sig själv en stund medan jag fixade det sista med frysen. Sen satt jag inne och vaktade honom och blev blöt. Han ska alltid stänka så jäkligt.

Nu har jag diskat och druckit ett glas Brämhults jordgubb/lime = mumsigt!

Ska ta och borsta Leos tänder och se om han vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0