Glaling

Glaling är Leos ord för välling. Leo har börjat vela ha välling på natten igen. Eller morgonkvisten kanske det heter. Idag var jag uppe strax före 5 och gjorde iordning en. Det efter att han hade grinat i ca 10 minuter. Jag vet, man ska inte ge efter men jag vill soooova. Han kanske är i en extrem växtperiod. Jag frågade om han vill ha vällig på natten för att han växer. "Ja" svarade Leo då.

Har tvättstugan nu på morgonen. Den ena maskinen hade stannat när det var 21 minuter kvar *suck* Den gick dock igång och tvättade färdigt när jag tryckte på start. Måste snart springa ner och kolla så att den inte har stannat igen.

Jag känner mig frisk från magsjukan, men förkyld. Jag åt två mackor och drack juice till frukost. Till lunch blir det Chicken Nuggets!!! Jag köpte dem redan igår men undvek att äta dem eftersom en viss lite herre hade velat ha alltihop då.

Det gick bra på bibblan igår. Jag lånade Svek av Karin Alvtegen och Bitterfittan av Maria Sveland.

Kommentarer
Postat av: nina

jag e klar med tyskungen. bättre än den sista men de första två var klart bäst! skall till bibblan o låna nått idag men vet inte vad... tips?

2008-03-06 @ 09:09:41
URL: http://mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0