Bra

Nu klassar jag mig själv som frisk. Fick tillbaka aptiten igår kväll och slukade i mig två Billys. Jag var så grymt sugen på det så Patrik fick köpa hem två åt mig.

I morgon är jag alltså åter på jobbet. Det känns bra. Två dagar är lagom att vara hemma, sen blir man uttråkad om det inte är så att man är ordentligt sjuk och bara ligger däckad.

Patriks kompis kommer på middag ikväll. Patrik ska laga lamm tikka masala med egenkokt buljong och grejer :-) Det hela ska puttra i en lergryta som vi har lånat. Hoppas att det blir lika gott som på indisk restaurang.

Dags för frukost! Har varit uppe i över en timme och klätt på Leo och underhållit honom medan Patrik duschade. Hoppas vi har ägg, vill ha macka med ägg och kaviar.


Kommentarer
Postat av: nina

ja!!! du är mer än varmt välkommen tillbaka..

2008-03-04 @ 08:52:06
URL: http://mrztigger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0