Bättre...

Börjar känna mig lite bättre. Peppar, peppar.... Kollade lite på Jamie Oliver och blev sugen på det han lagade. Jag har druckit massor av juice och ett halv glas blåbärssoppa. Det fick jag tyvärr inte behålla. Antar att jag chockade lilla magen genom att dricka så mycket men jag var ju grymt törstig.

Det hela började på gymmet. Det var otroligt segt att köra på crosstrainern. Jag avbröt efter 40 minuter. Kände mig illamående då jag klev av. Trots det fortsatte jag med sit ups. Men sen kände jag att jag inte orkade mer så då gick jag hem. Trodde jag skulle spy på vägen men jag klarade mig.

Jag blir i alla fall hemma imorgon. Och förmodligen tisdag. Det ska ju gå 48 timmar sen senaste kräkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0