Alldeles för många kilokalorier

Oj oj oj vilken svullardag det här blev!!!! Efter jobbet var vi på ICA Maxi och handlade lite. De hade en del provsmak som vanligt. Jag tar ju inte bara en grej av allt som det bjuds på. Nej jag går förbi lite senare igen och låtsas som att det är första gången. Hoppas jag är diskret så att de inte fattar något.

Sen när vi skulle checka ut så blev det avstämning. Så för att lugna en smått hysterisk Leo så köper jag en Cornetto Citron åt oss medan Patrik sköter betalandet. Jag åt lite drygt hälften av den.

Hos Patrik föräldrar får vi jättegod mat. Fläskfilé med klyftpotatis och flera olika såser bl.a. chilibearnaise, vanlig bearnaise,  tzatziki och denna goda salsa. Äter två minibaguetter också som jag doppar i tzatzikin. Lite senare bjuds det på glass, nötter och salta pinnar. Lite duktig är jag och dricker Ramlösa istället för cider.

Det är nästan så att jag funderar på att gå och träna i morgon.

Kommentarer
Postat av: yazmina

det är fredag! man får vara onyttig! :)

2008-03-14 @ 22:39:04
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0