Snart ska jag svulla :-)

 +  +

Nu är det bara att hoppas på att en viss person är snäll och somnar i tid. Vilket jag dessvärre tror kan bli ganska svårt med tanke på att sov mellan 13:20-15:40.

Jag lagade panangcurry till middag. Tyvärr var inte detta märket lika bra som det vi brukar köpa i Söderhallarna. Fick ha på mängder av Sambal Oelek. Jag har blivit beroende av chili sen vi var i Thailand.
Leo åt ris med kyckling och majs. Han ville ha mer ris hela tiden. Han är verkligen inne i en bra "ätperiod" nu. Men så ska jag väl inte säga för då börjar han säkert krångla.

Kommentarer
Postat av: Britta

Svulla inte så att du svullnar bara
;o)

2008-01-12 @ 21:13:50
Postat av: Daniel

Jag har oxå svullat lite ikväll.
:-)

2008-01-12 @ 23:23:58
URL: http://m224.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0