Tjejsnack

Jag har anmält mig på Tjejsnack. Det betyder att jag kommer svara på några frågor varje vecka. Det är frågor om allt mellan himmel och jord. Här kommer veckans frågor:


  • Har du några djur, ras och vad heter de?
  •      Nej, har inget djur just nu.

  • Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
  •      Katt den dagen vi flyttar till hus.


  • Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
         Alla typer av gnagare. Tycker de är äckliga helt enkelt.
     
  • Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
         Ett lejon. Jag skulle ligga och lata mig på savannen.


  •  

  • Finns det något djur du är rädd för, vilket?
  •      Spindlar. Om det räknas som djur. Tror inte att jag skulle vara så kaxig heller om jag mötte en björn i skogen.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0