Upplärning

Idag har min mun gått i ett. Jag håller nämligen på att lära upp Ninas ersättare. Det är inte lite info att ta in för den stackars tjejen. Det här är inget jobb som man lär sig på en vecka. Inte ens på månad. T.o.m. jag kan få frågor som jag inte kan svara på. Det dyker upp nya grejer hela tiden också, det är helt enkelt jäkligt mycket att hålla reda på och kunna.

Jag unnade mig en halvtimmes massage idag. Det fanns en tid ledig så jag tog den. Det är så skönt att ligga och nästan halvsova. Sen att man känner sig som ett ufo när man börjar jobba igen är nåt man får ta.

Älsklingen är på semifinalen i Svenska Cupen. Bajen-Kalmar. Tycker lite synd om honom, han står på östra där det inte finns något tak och det regnar. Heja Bajen!

Leo får väldigt mycket beröm på dagis. Jag tvivlar på att fröknarna säger samma saker till de andra barnens föräldrar, i så fall skulle de ljuga ;-) Leo är så bäst! Mamma vägrar tro på att fröknarna har sagt att Leo är den som lyssnar bäst. Det märks absolut inte nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0