Söndag kväll

Vilket underbart väder det var idag! Lyckades komma ut vid halv tre. Leo tog sparkcykeln till Bandängen och jag hängde på. Jag satt på en bänk i solen medan Leo cyklade runt, runt på en av parklekens cyklar.

Patrik lagade otroligt goda wallenbergare till middag, det blev en biff över, den ska jag äta till lunch imorgon. Nästan så jag längtar redan.

En tråkig sak med morgondagen är att Nina ska vara ledig :-( De lyckades inte få tag på någon barnvakt. Hur ska jag överleva?

Det verkar som att Leo börjar bli förkyld. Vill helst inte vabba sista veckan som Nina jobbar. Patrik kanske kan vara snäll och förstående och göra det om det nu blir aktuellt. Jag kan gärna vabba nästa vecka ;-)

Jag satt ute på balkongen och läste i kvällssolen, det är sådana saker som gör att det blir lite lättare att överleva mörka hösten och vintern.


Kommentarer
Postat av: nina

du behöver ändå öva på att vara utan mig juh ler

2008-08-25 @ 12:13:30
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0