Sjuk...

Japp, jag har varit halvförkyld i ett par dagar. Nu är det på väg att bli värre. Ett gott tecken på det är att jag börjar nysa mycket och ofta.
Får se vilket tillstånd jag är i imorgon. Det är nyckelutlämning i morgon och ingen Nina är där... Jag kommer med största säkerhet jobba. Om jag nu inte skulle få 39 graders feber eller nåt. Vilket (tyvärr) inte lär hända.

Patrik har hyrt Arn. Han har nämligen fått för sig att han vill se tvåan på bio. Vi får se hur mycket jag hinner se innan mina ögon faller ihop. Eller så blir det som med No country for old men; att den är jättebra. Fast det tror jag inte. Är inte mycket för sådana där filmer med storslagna krigsscener.

Nu väntar disken på mig. Har lovat att ta den så att Patrik kan leka med Leo. Jag orkar inte riktigt med deras vilda lekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0