Mary Kay-kväll

Igår bjöd Susse in till Spa-kväll med en representant från Mary Kay. Kvällen började med god tacomiddag och läsk. Jag åt och drack alldeles för mycket. Ovanligt va?

När tjejen hade fixat iordning allt fick vi sitta med fotbad samtidigt som vi rengjorde ansiktet och la på en mask. Fråga mig inte vad det var för mask eftersom tjejen inte berättade något alls om produkterna. Hennes standardreplik var "den här produkten gör huden mjuk och len".

När vi hade tvättat av masken fick vi smörja in ansiktet med en hemsk kräm som var alldeles för fet för alla oss. Vi blev snygga och glansiga i ansiktet :-)
Händerna och fötterna smorde vi in med en trestegsbehandling. Det var en fet bivaxsalva, en peelingkräm och en avslutande lotion. Jag var lite sugen på att köpa de tre produkterna. Men för 560 spänn... Nej tack.

När säljaren hade gått tog Kims syrra Cissi hand om oss. Hon färgade och plockade mina ögonbryn, jag blev väldigt nöjd.

Jag kom äntligen iväg till frisören igår också. Snacka om skönt att ha blivit av med allt slitet hår. Jag kände redan i frisörstolen hur mycket friskare och skönare håret blev.

Idag efter jobbet ska vi hälsa på en bebis :-)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fusk! Jag vill också få mina ögonbryn plockade!

2008-08-29 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0